Anunț job full-time Manager administrativ

By iunie 12, 2017 Știri și evenimente

Manager administrativ

Candidatul ideal/cerințe:

  • studii superioare finalizate în domeniul economic sau administrativ;
  • experiență de 3-5 ani, pe un post similar;
  • experiență de lucru relevantă în ceea ce privește managementul echipei;
  • cunoașterea procedurilor de management administrativ și financiar
  • cunoștințe de limba engleză (scris și vorbit), nivel avansat
  • cunoștințe de limba franceză, germană (reprezintă avantaj)
  • cunoștințe foarte bune de operare PC – Office;
  • excelente aptitudini de rezolvare a problemelor, leadership și coordonare;
  • spirit de antreprenor, bun organizator, atent la detalii;
  • motivat să lucreze într-un mediu dinamic;
  • bune abilități de comunicare, de planificare şi organizare.

 

Responsabilități:

  • îndeplineşte activităţi în domeniul: administrativ, achiziţii și supravegherea activității angajaților din subordine;
  • inițiază, coordonează și aplică politici și proceduri interne;
  • menține personalul administrativ prin recrutarea, selectarea, orientarea și instruirea angajaților (inclusiv în scopul dezvoltării oportunităților de dezvoltare profesională);
  • gestionează încadrarea în termenele limită a realizării diferitelor activități de către persoanele din subordine;
  • se asigură că personalul din subordine respectă procedurile de lucru;
  • implementează programe și sisteme pentru reducerea costurilor, menținând în același timp calitatea operațiunilor administrative;
  • monitorizează inventarul de materiale de birou și achiziționarea de materiale noi, conform bugetului. 

CV-urile se vor trimite la departamentul de resurse umane pe adresa de e-mail ioana.lupan@assoc.ro. Vă mulțumim!