Manager administrativ
Candidatul ideal/cerințe:
- studii superioare finalizate în domeniul economic sau administrativ;
 - experiență de 3-5 ani, pe un post similar;
 - experiență de lucru relevantă în ceea ce privește managementul echipei;
 - cunoașterea procedurilor de management administrativ și financiar
 - cunoștințe de limba engleză (scris și vorbit), nivel avansat
 - cunoștințe de limba franceză, germană (reprezintă avantaj)
 - cunoștințe foarte bune de operare PC – Office;
 - excelente aptitudini de rezolvare a problemelor, leadership și coordonare;
 - spirit de antreprenor, bun organizator, atent la detalii;
 - motivat să lucreze într-un mediu dinamic;
 - bune abilități de comunicare, de planificare şi organizare.
 
Responsabilități:
- îndeplineşte activităţi în domeniul: administrativ, achiziţii și supravegherea activității angajaților din subordine;
 - inițiază, coordonează și aplică politici și proceduri interne;
 - menține personalul administrativ prin recrutarea, selectarea, orientarea și instruirea angajaților (inclusiv în scopul dezvoltării oportunităților de dezvoltare profesională);
 - gestionează încadrarea în termenele limită a realizării diferitelor activități de către persoanele din subordine;
 - se asigură că personalul din subordine respectă procedurile de lucru;
 - implementează programe și sisteme pentru reducerea costurilor, menținând în același timp calitatea operațiunilor administrative;
 - monitorizează inventarul de materiale de birou și achiziționarea de materiale noi, conform bugetului.
 
CV-urile se vor trimite la departamentul de resurse umane pe adresa de e-mail ioana.lupan@assoc.ro. Vă mulțumim!