Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC informează operatorii economici că intenționează să achiziționeze direct, având în vedere dispozițiile cu art. 7 alin (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare si cu ale art. 43 din HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologlce de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publica/acordului- cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificarile și completarile ulterioare Servicii de inchiriere vehicul (Minim Berlina, minim locuri: 5) accesibilizat pentru desfasurarea activitatii A1.2 în cadrul proiectului „Furnizarea de servicii sociale integrate in comunitate” SMIS 130443,

Datele de identificare ale autoritatii contractante:
Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială (ASSOC), str. Lascar Pana, nr. 3, Baia Mare, jud. Maramures, email: assoc@assoc.ro

Tip anunt:
Achizitie directa conform art. 7 alin (5) din Legea nr. 98/2016 si art 43 (alin2) din Hotararea 395/2016

Tip contract:
Servicii

Obiectul contractului:
Servicii de inchiriere vehicul (Minim berlina, minim locuri: 5) accesibilizat pentru desfasurarea activitatii A1.2 in cadrul proiectului „Furnizarea de servicii sociale integrate in comunitate” SMIS 130443, conform cerințelor formulate în Caietul de sarcini atasat prezentului anunt.

Clasificare CPV
34110000-1 – Autoturisme,
34115200-8 – Autovehicule pentru transportul a mai putin de 10 persoane ,

Valoare estimata:
Valoarea estimata a achizitiei este de 70.400,00 lei fără TVA.

Sursa de finantare:
Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 4 – Incluziunea sociala si combaterea saraciei, Operatiunea – Reducerea numarului persoanelor vârstnice si a celor cu dizabilitati plasate în institutii rezidentiale, prin furnizarea de servicii sociale si medicale la nivelul comunitatii, inclusiv servicii pe termen lung.

Durata contractului:
Serviciile se vor presta pentru maxim 8 luni, dar nu mai târziu de 28.12.2023

Modalitatea de prezentare a ofertei:
Ofertantul va transmite urmatoarele documente:

– Scrisoare de înaintare – Formular 1
– Prezentare Declarație privind evitarea conflictului de interese – Formular 2
– Prezentare Declarație privind neîncadrarea în art. 164 din Legea 98/2016 – Formular 3
– Prezentare Declaraţie privind neîncadrarea în una dintre situațiile prevăzute la art. 165 și 167 din Legea 98/2016 – Formular 4
– Prezentare Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comerțului, valabil la data depunerii, sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit si ca nu se afla in nici una din situatiile de anulare a constituirii, respectiv ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatea ce face obiectul achiziției. Informațiile cuprinse în Certificatul constatator trebuie să fie reale/actuale la momentul depunerii acestuia.
– Prezentare cartea de identitate și certificatul de înmatriculare pentru fiecare vehicul ofertat.
din care să reiasă că vehiculele oferite spre închiriere sunt proprietatea ofertantului în copie conformă cu originalul.
Formularul de ofertă financiară – Formular 5 si anexa centralizator
– Formular de propunere tehnica – Formularul 6
– Declarație privind respectarea legislaţiei în domeniile: mediu, social şi al relaţiilor de muncă, în conformitate cu prevederile art. 51 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice – Formular 7
Documentele depuse în copie var fi semnate și ștampilate pentru conformitatea cu originalul, iar formularele completate cu ocazia participarii la prezenta achizitie, precum și oferta vor fi depuse în original.

Perioada de valabilitate a ofertei:
Ofertanții își vor menține oferta pentru o perioadă de minim 60 de zile de la termenul limită de depunere a ofertelor.

INFORMATII SUPLIMENTARE
Oferta se depune in conformitate cu documentatia de atribuire prezentata in anexa la prezentul anunt.
Oferte alternative: Nu se accepta
Subcontractarea partiala sau totala a contractului : nu se accepta
Limba de redactare a ofertei: romana
Termenele privind clarificarile solicitate si raspunsul autoritatii contractante:
Eventualele clarificari sau informatii suplimentare cu privire la documentatia averenta prezentului anunt pot fi solicitate in scris la adresa de email assoc@assoc.ro contact Tamasan Raluca Andreea

Termenul limită de solicitare a clarificărilor este 23.05.2023 ora 12.00
Termenul de răspuns la eventualele clarificări: 25.05.2023 ora 12.00
Data limita pentru depunerea ofertelor: 26.05.2023 ora 12.00

Oferta se va transmite pe adresa de email assoc@assoc.ro (insoțită de toate documentele prevăzute în prezentul anunț) sau se va depune la sediul autoritatii contractante ASSOC (secretariat), str. Lascar Pana nr. 3, Baia Mare, jud. Maramureș, in plic inchis ce va contine mentiunea: : ” Pentru procedura Servicii de inchiriere vehicul (Minim berlina, minim locuri: 5) accesibilizat pentru desfasurarea activitatii A1.2 in cadrul proiectului „Furnizarea de servicii sociale integrate in comunitate” SMIS 130443, A nu se deschide înainte de termenul limită de depunere al ofertelor 26.05.2023 ora 12.00

Orice oferta primita dupa termenul limita de depunere a ofertelor stabilit in prezenta documentatie sau depusa la o alta adresa decat cea indicata mai sus nu va fi evaluata de achizitor

Criteriul de atribuire:
Pretul cel mai scazut

Ofertantul declarat castigator in urma evaluarii ofertelor primite va publica categoria de servicii contractate la pretul din oferta in catalogul SEAP/SICAP, in vederea finalizarii achizitiei, precizand la denumire „Servicii de inchiriere vehicul (Minim berlina, minim locuri: 5) accesibilizat pentru desfasurarea activitatii A1.2 in cadrul proiectului „Furnizarea de servicii sociale integrate in comunitate” contract de finantare POCU 462/4/15/130443. Achizitia se va realiza prin initierea de catre autoritatea contractanta a comenzii serviciului respectiv, in catalogul SEAP/SICAP, dupa care se va incheia contractul de servicii.

DOCUMENTE ANEXATE:

Anunț de achiziție – descarcă

Caiet de sarcini – descarcă

Modele formulare