Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC informează operatorii economici că intenționează să achiziționeze direct, avand in vedere dispozitiile cu art. 7 alin (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare coroborat cu art. 7 alin. 7 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificarile și completarile ulterioare, Servicii organizare evenimente în cadrul proiectului „Tranzitia spre servicii sociale in comunitate” SMIS 127949,

Datele de identificare ale autorității contractante:
Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC, str. Lascar Pana, nr. 3, Baia Mare, jud. Maramureș, email: assoc@assoc.ro

Tip anunt: achizitie directa conform art. 7 alin 5 coroborat cu alin. 7 din Legea nr. 98/2016
Tip contract: servicii

Obiectul contractului: servicii organizare evenimente pentru beneficiarii grupului țintă și însoțitorii acestora (20 beneficiari și 20 însoțitori) pentru desfășurarea activității A1 ,, Furnizarea de servicii/activitati integrate de sprijin in vederea tranzitiei de la servicii de ingrijire institutionalizata catre servicii la nivelul comunitatii”, subactivitatea A1.2. „Furnizarea de servicii sociale de tip locuinta protejată’’ în cadrul proiectului „Tranzitia spre servicii sociale in comunitate” , SMIS 127949 conform cerințelor formulate în Caietul de sarcini atașat prezentului anunt.

Clasificare CPV
Cod CPV 79952000-2 – Servicii pentru evenimente

Valoare estimată:
Valoarea estimata a achiziției este de 158.000 lei fără TVA.

SURSA DE FINANȚARE
Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 4 – Incluziunea sociala si combaterea sărăciei, Operatiunea – Reducerea numarului persoanelor vârstnice si a celor cu dizabilitati plasate în institutii rezidentiale, prin furnizarea de servicii sociale si medicale la nivelul comunitatii, inclusiv servicii pe termen lung.

DURATA CONTRACTULUI
Durata contractului de servicii este de la data semnării contractului până la data de 30.12.2023 (pe durata implementării proiectului POCU/462/4/15/127949).

MODALITATEA DE PREZENTARE A OFERTEI
Ofertantul va transmite urmatoarele documente:
– Scrisoare de înaintare (Formular 1).
– Prezentare Declarație privind evitarea conflictului de interese – Formular 2
– Prezentare Declarație privind neîncadrarea în art. 164 din Legea 98/2016 – Formular 3
– Prezentare Declaraţie privind neîncadrarea în una dintre situațiile prevăzute la art. 165 și 167 din Legea 98/2016 – Formular 4
– Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comerțului, valabil la data depunerii, sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit si ca nu se afla in nici una din situatiile de anulare a constituirii, respectiv ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatea ce face obiectul achiziției. Informațiile cuprinse în Certificatul constatator trebuie să fie reale/actuale la momentul depunerii acestuia.
– Formularul de ofertă financiară – Formular 5 si anexa centralizator;
– Declarație privind respectarea legislaţiei în domeniile: mediu, social şi al relaţiilor de muncă, în conformitate cu prevederile art. 51 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice – Formular 6

Documentele depuse în copie vor fi semnate și ștampilate pentru conformitatea cu originalul, iar formularele completate cu ocazia participarii la prezenta achizitie, precum și oferta vor fi depuse în original.

PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI
Ofertanții își vor menține oferta pentru o perioadă de minim 30 de zile de la termenul limită de depunere a ofertelor.

INFORMAȚII SUPLIMENTARE
Oferta se depune in conformitate cu documentația de atribuire prezentata in anexa la prezentul anunț.

Oferte alternative: Nu se accepta
Subcontractarea parțiala sau totala a contractului: nu se accepta
Limba de redactare a ofertei: romana

Termenele privind clarificările solicitate si raspunsul autoritatii contractante:

Eventualele clarificări sau informatii suplimentare cu privire la documentatia aferenta prezentului anunt pot fi solicitate in scris la adresa de email assoc@assoc.ro , persoană de contact Leș Diana Mihaela

Termenul limită de solicitare a clarificărilor este 29.11.2023 ora 14.00
Termenul de răspuns la eventualele clarificări: 04.12.2023 ora 10.00
Data limita pentru depunerea ofertelor: 05.12.2023 ora 12.00.

Oferta se va transmite: pe adresa de email assoc@assoc.ro (însoțită de toate documentele prevăzute în prezentul anunț) sau se va depune la sediul autorității contractante ASSOC (secretariat), str. Lascăr Pana nr. 3, Baia Mare, jud. Maramureș, in plic închis ce va contine mentiunea: Pentru procedura Servicii organizare evenimente în cadrul proiectului „Tranzitia spre servicii sociale in comunitate” SMIS 127949. A nu se deschide înainte de termenul limită de depunere al ofertelor 05.12.2023 ora 12:00.

Orice oferta primita după termenul limita de depunere a ofertelor stabilit in prezenta documentație sau depusa la o alta adresa decât cea indicata mai sus, nu va fi evaluata de achizitor.
Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut

Ofertantul declarat castigator in urma evaluarii ofertelor primite va publica categoria de servicii contractate la prețul din oferta in catalogul SEAP/SICAP, in vederea finalizării achizitiei, precizand la denumire „Servicii organizare evenimente, proiect POCU 462/4/15/127949.” Achiziția se va realiza prin inițierea de către autoritatea contractanta a comenzii serviciului respectiv, in catalogul SEAP/SICAP, după care se va încheia contractul de servicii.

DOCUMENTE ANEXATE, disponibile pentru descărcare: