Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC informează operatorii economici că intenționează să achiziționeze prin procedura proprie, având în vedere dispoziţiile art. 111 alin (1) din Legea nr. 98/2016 hrană pentru participanţi (grup ţintă) în cadrul proiectului „Furnizarea de servicii sociale integrate în comunitate” SMIS 130443.

Datele de identificare ale autorităţii contractante:
Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială (ASSOC), str. Lascar Până, nr. 3, Baia Mare, jud. Maramureş, email: assoc@assoc.ro

Obiectul contractului:
Achiziţie hrana pentru participanţi (grup ţinta) (servicii de catering) în cadrul proiectului „Furnizarea de servicii sociale integrate în comunitate” SMIS 130443., conform cerințelor formulate în Caietul de sarcini.

Clasificare CPV:
55520000-1 – Servicii de catering

Tip contract:
Servicii

Valoare estimată:
Valoarea estimată a achiziţiei este de 288.840,00 lei fără TVA.

Sursa de finanţare:
Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 4 – Incluziunea socială şi combaterea sărăciei, Operaţiunea – Reducerea numărului persoanelor vârstnice şi a celor cu dizabilităţi plasate în instituţii rezidenţiale, prin furnizarea de servicii sociale şi medicale la nivelul comunităţii, inclusiv servicii pe termen lung.

Durata contractului:
Hrana pentru participanţi (grup ţinta) se vor presta pentru maxim 5 luni, dar nu mai târziu de 28.12.2023.

Oferte alternative:
Nu se acceptă

Subcontractarea parţială sau totală a contractului:
Nu se acceptă

Limbă de redactare a ofertei:
Română

Termenele privind clarificările solicitate şi răspunsul autorităţii contractante:
Termenul limită de solicitare a clarificărilor este 29.08.2023, ora 12.00
Termenul de răspuns la eventualele clarificări: 30.08.2023, ora 12.00

Data limită pentru depunerea ofertelor:
04.09.2023 ora 12.00

Oferta se va transmite: pe adresa de email assoc@assoc.ro (însoţită de toate documentele prevăzute în prezentul anunț scanate, urmând ca în eventualitatea declarării câştigătoare a ofertei, ofertantul câştigător să depună în termen de 3 zile de la comunicare, toate documentele şi pe hârtie) sau se va depune la sediul autorităţii contractante ASSOC (secretariat), str. Lascar Până nr. 3, Baia Mare, jud. Maramureș, însoțită de scrisoare de înaintare (Formular 1).

Criteriul de atribuire:
Cel mai bun raport calitate – preţ

Data şi locul deschiderii ofertelor:
04.09.2023, ora 12.00, la sediul ASOOC din Strada Lascăr Pană, nr. 3, loc. Baia Mare, jud Maramureş

Informaţii suplimentare:
Oferta se depune în conformitate cu documentaţia de atribuire prezentată în anexă la prezentul anunţ:

Documente anexate: