Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC informează operatorii economici că intenționează să achiziționeze prin procedura proprie, avand în vedere dispozițiile art. 111 alin (1) din Legea nr. 98/2016, hrană pentru participanți (grup țintă) în cadrul proiectului „Tranziția spre servicii sociale în comunitate” SMIS 127949.

Datele de identificare ale autorității contractante:
Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială (ASSOC), str. Lascar Pana, nr. 3, Baia Mare, jud. Maramures, email: assoc@assoc.ro

Obiectul contractului:
Achizitie hrana pentru participanti (grup tinta) (servicii de catering) in cadrul proiectului „Tranzitia spre servicii sociale in comunitate” SMIS 127949., conform cerințelor formulate în Caietul de sarcini.

Clasificare CPV:
55520000-1 – Servicii de catering

Tip contract:
Servicii

Valoare estimată:
288.840,00 lei fără TVA.

Sursa de finanțare:
Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 4 – Incluziunea sociala si combaterea saraciei, Operatiunea – Reducerea numarului persoanelor vârstnice si a celor cu dizabilitati plasate în institutii rezidentiale, prin furnizarea de servicii sociale si medicale la nivelul comunitatii, inclusiv servicii pe termen lung.

Durata contractului:
Hrana pentru participanti (grup tinta) se vor presta pentru maxim 5 luni, dar nu mai târziu de 30.12.2023.

Oferte alternative:
Nu se accepta

Subcontractarea partiala sau totala a contractului:
Nu se accepta

Limba de redactare a ofertei:
Română

Termenele privind clarificările solicitate și răspunsul autoritatii contractante:
Termenul limită de solicitare a clarificărilor este 29.08.2023, ora 12.00
Termenul de răspuns la eventualele clarificări: 30.08.2023, ora 12.00

Data limita pentru depunerea ofertelor:
04.09.2023, ora 12.00

Oferta se va transmite pe adresa de email assoc@assoc.ro (insoțită de toate documentele prevăzute în prezentul anunț scanate, urmand ca in eventualitatea declararii castigatoare a ofertei, ofertantul castigator sa depuna in termen de 3 zile de la comunicare, toate documentele si pe hartie) sau se va depune la sediul autoritatii contractante ASSOC (secretariat), str. Lascar Pana nr. 3, Baia Mare, jud. Maramureș, însoțită de scrisoare de înaintare (Formular 1).

Criteriul de atribuire:
Cel mai bun raport calitate pret

Data si locul deschiderii ofertelor: 04.09.2023, ora 14.00, la sediul ASOOC din Strada: Lascăr Pană, nr. 3; Localitatea: Baia Mare, jud Maramures

Informatii suplimentare:
Oferta se depune in conformitate cu documentatia de atribuire prezentata in anexa la prezentul anunt.