Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC informează operatorii economici că intenționează să achiziționeze direct servicii de formare profesională – Cursuri de inițiere în „Competențe antreprenoriale” în cadrul Proiectului „Sprijin pentru îmbunătățirea nivelului de competențe profesionale și creșterea gradului de ocupare a șomerilor și persoanelor inactive”, contract de finanțare nr. 20934/29.12.2022, cod proiect POCU/1080/3/16/3.1,3.4/157129, conform anunț nr. 1868/21.04.2023.

OBIECTUL CONTRACTULUI îl constituie prestarea de servicii de formare profesională Cursuri de inițiere în „Competențe antreprenoriale” în cadrul proiectului „Sprijin pentru îmbunătățirea nivelului de competențe profesionale și creșterea gradului de ocupare a șomerilor și persoanelor inactive’’, Cod proiect POCU/1080/3/16/3.1,3.4/157129. Cursul anterior menționat trebuie să fie autorizat ANC.

Cerințele minime și caracteristicile de natură tehnică sunt menționate în specificațiile tehnice nr. 1867/21.04.2023, atașate.

CLASIFICARE CPV
80530000-8 – Servicii de formare profesională

VALOAREA ESTIMATĂ
Valoarea estimată a achiziției: 22.000 lei fără TVA pentru 20 participanți certificați.
Decontarea serviciilor se va face numai pentru serviciile efectiv prestate: număr efectiv de participanți certificați.

DURATA CONTRACTULUI
Contractul va intra în vigoare la data semnării și își va produce efectele până la data de 31.12.2023 (pe toată perioada de implementare a proiectului „Sprijin pentru îmbunătățirea nivelului de competențe profesionale și creșterea gradului de ocupare a șomerilor și persoanelor inactive”, Cod proiect POCU/1080/3/16/3.1,3.4/157129), cu posibilitatea prelungirii duratei acestuia, prin act adițional la contract, ca urmare a eventualei prelungiri a perioadei de implementare a proiectului.

PREZENTAREA OFERTELOR
Ofertele se vor depune la sediul beneficiarului Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC (secretariat), str. Lascăr Pană, nr. 3, Baia Mare, jud. Maramureș. Ofertele se pot trimite și prin curier cu plata suportată de către ofertant.
Oferta va fi transmisă/depusă pe suport hârtie conținând toată documentația, în plic sigilat.
Plicul va fi însoțit de „Scrisoarea de înaintare”, conform formularului 1.
Perioada minimă de valabilitate a ofertei este de 30 de zile de la termenul limită de depunere al ofertelor.

Termenul limită de depunere a ofertelor este data de 03.05.2023, ora 14.00.
Termenul limită de solicitare a clarificărilor este 26.04.2023 ora 16.00.
Termenul de răspuns la eventualele clarificări: 28.04.2023 ora 16:00.
Clarificări pot fi obținute în urma solicitărilor primite în scris pe adresa de e-mail: assoc@assoc.ro

Documente anexate:
Anunț de participare la achiziția directa _FP_initiere în competențe antreprenoriale
Specificații tehnice_ FP_initiere în competențe antreprenoriale
Modele formulare_ FP_initiere în competențe antreprenoriale