SOLICITARE DE OFERTE ÎN VEDEREA ATRIBUIRII CONTRACTULUI DE FURNIZARE MOBILIER (SCAUNE, MESE, DULAP)
În atenția operatorilor economici interesați:
ASOCIAȚIA PROFESIONALĂ NEGUVERNAMENTALĂ DE ASISTENTĂ SOCIALĂ ASSOC cu sediul în BAIA MARE, str. B-dul Unirii, nr. 28, cod fiscal 7930701, reprezentată prin Sălăjeanu Florian Valeriu, beneficiar al finanţării nerambursabile de la bugetul de stat prin Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice – în baza contractului de finanțare nr. 771/05.04.2013, doreşte achiziţionarea următoarelor produse prin achiziție directă, și anume:
| 
 Nr. Crt  | 
 Denumireproduse  | 
 U.M.  | 
 Cantitate  | 
 Valoare estimatafara TVA  | 
| 
 1.  | 
 Scaunecuspatar  | 
 Buc.  | 
 35  | 
 1270,16  | 
| 
 2.  | 
 Masa (dimensiuni 1,70×1.00)m  | 
 Buc.  | 
 2  | 
 725,81  | 
| 
 3.  | 
 Mobila–dulap (dimensiuni 2,00×4.00)m  | 
 Buc.  | 
 1  | 
 1451,61  | 
Criteriul aplicabil pentru atribuirea contractului și stabilirea ofertei câştigătoare este prețul cel mai scăzut.
Calendarul procedurii de atribuire
| 
 DATA  | 
 ORA1)  | 
 LOCAŢIA  | 
|
| Data de publicare a anunţului publicitar | 
 02.10.2013  | 
 –  | 
 site Achizitor  | 
| Termen limită de solicitare a clarificărilor din partea Ofertanţilor | 
 04.10.2013  | 
 16.00  | 
 La Registratura Achizitorului, prin fax sau e-mail  | 
| Termen limită de transmitere a răspunsurilor la clarificări de către Achizitor | 
 07.10.2013  | 
 16.00  | 
 Site achizitor şi prin fax cu confirmarea primirii, celui ce a solicitat clarificarea.  | 
| Termen limită de depunere a ofertelor | 
 09.10.2013  | 
 12.00  | 
 Sediul Achizitor  | 
| Data şedinţei de deschidere a ofertelor | 
 09.10.2013  | 
 14.00  | 
 Sediul Achizitor  | 
Doritorii sunt rugaţi să contacteze achizitorul pentru informaţii suplimentare în scris la sediul acestuia sau la tel: 0262-222226, fax: 0262-222226, e- mail: assoc@assoc.ro – persoană de contact Les Andrei.