SOLICITARE DE OFERTE ÎN VEDEREA ATRIBUIRII CONTRACTULUI DE FURNIZARE MOBILIER (SCAUNE, MESE, DULAP)
În atenția operatorilor economici interesați:
ASOCIAȚIA PROFESIONALĂ NEGUVERNAMENTALĂ DE ASISTENTĂ SOCIALĂ ASSOC cu sediul în BAIA MARE, str. B-dul Unirii, nr. 28, cod fiscal 7930701, reprezentată prin Sălăjeanu Florian Valeriu, beneficiar al finanţării nerambursabile de la bugetul de stat prin Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice – în baza contractului de finanțare nr. 771/05.04.2013, doreşte achiziţionarea următoarelor produse prin achiziție directă, și anume:
|
Nr. Crt |
Denumireproduse |
U.M. |
Cantitate |
Valoare estimatafara TVA |
|
1. |
Scaunecuspatar |
Buc. |
35 |
1270,16 |
|
2. |
Masa (dimensiuni 1,70×1.00)m |
Buc. |
2 |
725,81 |
|
3. |
Mobila–dulap (dimensiuni 2,00×4.00)m |
Buc. |
1 |
1451,61 |
Criteriul aplicabil pentru atribuirea contractului și stabilirea ofertei câştigătoare este prețul cel mai scăzut.
Calendarul procedurii de atribuire
|
DATA |
ORA1) |
LOCAŢIA |
|
| Data de publicare a anunţului publicitar |
02.10.2013 |
– |
site Achizitor |
| Termen limită de solicitare a clarificărilor din partea Ofertanţilor |
04.10.2013 |
16.00 |
La Registratura Achizitorului, prin fax sau e-mail |
| Termen limită de transmitere a răspunsurilor la clarificări de către Achizitor |
07.10.2013 |
16.00 |
Site achizitor şi prin fax cu confirmarea primirii, celui ce a solicitat clarificarea. |
| Termen limită de depunere a ofertelor |
09.10.2013 |
12.00 |
Sediul Achizitor |
| Data şedinţei de deschidere a ofertelor |
09.10.2013 |
14.00 |
Sediul Achizitor |
Doritorii sunt rugaţi să contacteze achizitorul pentru informaţii suplimentare în scris la sediul acestuia sau la tel: 0262-222226, fax: 0262-222226, e- mail: assoc@assoc.ro – persoană de contact Les Andrei.