Anunt selectie publica specialisti – proiect id 56705

Anunț selecție publică specialiști – proiect id 56705

Biroul unic de angajare – Suceava

Asociatia Profesionala Neguvernamentala de Asistenta Sociala – ASSOC Baia Mare organizează un proces de recutare şi selecţie pentru poziţiile :

    • Asistent social – manager caz
    • Asistent social
    • Psiholog
    • Consilier vocaţional

în cadrul activităţii de înfiinţare a “BIROURILOR UNICE PENTRU ANGAJAREA PERSOANELOR CU DIZABILITĂŢI” din cadrul proiectului ,,Reteaua de Economie Sociala – o premisa pentru integrarea persoanelor cu dizabilitati pe piata muncii “.

Serviciile Biroului se adresează persoanelor cu dizabilităţi din regiune, aflate în căutarea unui loc de muncă.

Servicii furnizate în cadrul Biroului

a) servicii de informare, orientare si consiliere sociala

b) servicii de orientare si integrare profesionala

c) sprijin si orienatare pentru integrarea, readaptarea si reeducarea profesionala

d) formare profesionala pentru persoane cu dizabilitati

A. Descrierea proiectului

Obiectivul principal al proiectului este acela de a crea o Rețea de Economie
Socială care va sprijini angajarea persoanelor cu dizabilități și va oferi consultanță pentru înființarea de cooperative sociale.

Cooperativele sociale vor avea rolul de a dezvolta locuri de muncă pentru activități în acord cu produsele și serviciile cerute de piața muncii și vor fi un mediu de învățare pentru beneficiari și specialiști, astfel încât să fie dezvoltate cele mai bune instrumente și proceduri pentru sprijinul persoanelor cu dizabilități.


Regiuni de implementare a proiectului:Nord-Est, Sud-Est, Sud Muntenia, Bucureşti – Ilfov.

Locul desfăşurării activităţii : Suceava

B. Responsabilităţi ale specialiştilor în cadrul proiectului :

  • Principalele responsabilitati ale Asistentului social – manager de caz sunt:

– coordoneaza metodologic echipa multidisciplinara din cadrul Birourilor unice, in vederea furnizarii serviciilor specializate pentru reabilitarea profesionala si integrarea in munca a persoanelor cu dizabilitati;

– asigura managementul de caz al beneficiarilor serviciilor furnizate in cadrul Biroului unic de angajare.

– asigura sprijin coordonatorului de activitati pentru organizarea şi implementarea activităţilor prevazute în proiect.

  • Principalele responsabilitati ale Asistentului social sunt:

– asigura expertiza de specialitate in furnizarea serviciilor specializate pentru reabilitarea profesionala si integrarea in munca a persoanelor cu dizabilitati;

– participa la sesiunile de instruire a personalului aferent Biroului Unic de angajare fix si mobil

– participă la pregătirea, organizarea, implementarea şi deşfăşurarea evenimentelor, campaniilor regionale de informare şi conştientizare din cadrul proiectului ţinând seama şi de atingerea rezultatelor şi indicatorilor propuşi.

– asigura sprijin coordonatorului de activitati pentru organizarea şi implementarea activităţilor prevazute în proiect.

  • Principalele responsabilitati ale Psihologului sunt:

– asigura expertiza de specialitate in furnizarea serviciilor specializate pentru reabilitarea profesionala si integrarea in munca a persoanelor cu dizabilitati;

– participa la sesiunile de instruire a personalului aferent Biroului Unic de angajare fix si mobil;

– participă la pregătirea, organizarea, implementarea şi deşfăşurarea evenimentelor, campaniilor regionale de informare şi conştientizare din cadrul proiectului ţinând seama şi de atingerea rezultatelor şi indicatorilor propuşi;

– asigura sprijin coordonatorului de activitati pentru organizarea şi implementarea activităţilor prevazute în proiect.

  • Principalele responsabilitati ale Consilierului vocational sunt:

-asigura expertiza de specialitate in furnizarea serviciilor specializate pentru reabilitarea profesionala si integrarea in munca a persoanelor cu dizabilitati;

– participa la sesiunile de instruire a persoanlului aferent Biroului Unic de angajare fix si mobil

– participă la pregătirea, organizarea, implementarea şi deşfăşurarea evenimentelor, campaniilor regionale de informare şi conştientizare din cadrul proiectului ţinând seama şi de atingerea rezultatelor şi indicatorilor propuşi;

– asigura sprijin coordonatorului de activitati pentru organizarea şi implementarea activităţilor prevazute în proiect.

C. Criterii de selecţie:

Pentru poziţia de asistent social – manager de caz

  • Studii superioare de specialitate, aviz de exercitare a profesiei, eliberat de Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali din România
  • Experienţă relevantă pe funcţie similară (manager de caz – minim 3 ani)
  • Experienţă relevantă în domeniul serviciilor de integrare socio-profesionala a persoanelor cu dizabilităţi
  • Utilizarea limbii engleze la nivel mediu/avansat
  • Foarte bune capacitati de organizare şi planificare
  • Foarte bune abilităţi de comunicare şi negociere.
  • Disponibilitate pentru deplasări în ţară şi în judeţ.

Pentru poziţia de asistent social:

  • Studii superioare de specialitate, aviz de exercitare a profesiei, eliberat de Colegiul Naţional al Asistentilor Sociali din Romania
  • Experienţă relevantă în domeniul dizabilităţii (de preferinţă in domeniul serviciilor de integrare socio-profesionala a persoanelor cu dizabilităţi – minim 1 an)
  • Utilizarea limbii engleze la nivel mediu/avansat
  • Foarte bune abilităţi de comunicare
  • Disponibilitate pentru deplasări în ţara şi în judeţ.

Pentru poziţia de psiholog:

  • Studii superioare de specialitate, aviz de exercitare a profesiei, eliberat de Colegiul Psihologilor din România
  • Experienţă relevantă în domeniul dizabilităţii (de preferinţă in domeniul serviciilor de integrare socio-profesionala a persoanelor cu dizabilităţi – minim 3 ani)
  • Utilizarea limbii engleze la nivel avansat
  • Foarte bune capacităţi de organizare şi planificare
  • Foarte bune abilităţi de comunicare
  • Disponibilitate pentru deplasări în ţară şi în judeţ.

Pentru pozitia de consilier vocational:

  • Studii superioare în domeniul socio-uman (asistent social, psiholog, sociolog, jurist ), aviz de exercitare a profesiei – după caz;
  • Experienţă relevanta în domeniul serviciilor de integrare socio-profesionala a persoanelor cu dizabilităţi – minim 1 an)
  • Utilizarea limbii engleze la nivel mediu/avansat
  • Foarte bune capacităţi de organizare şi planificare
  • Foarte bune abilităţi de comunicare şi negociere
  • Disponibilitate pentru deplasări în ţară şi în judeţ.

D. Procedura şi calendarul de selecţie

1. Persoanele interesate trebuie să trimită până la data de 15.06.2012, ora 17.00, pe e-mail, la adresele: ecaterina_croitor@yahoo.com; vera_murgu@yahoo.com , următoarele documente:

  • Curriculum Vitae modelul Europass în limba română, în care să specifice poziţia pentru care aplică în proiect
  • Scrisoare de motivaţie care să susţină opţiunea respectivă

Notă: Persoanele interesate vor menționa în titlul e-mailului poziția pentru care aplică.

2. Între 18.06 – 19.06.2012 va avea loc selecţia candidaţilor pe baza documentelor transmise electronic.

3. În perioada 19.06 – 20.06.2012 se va realiza contactarea candidaţilor selecţionaţi şi stabilirea datelor pentru interviurile care vor avea loc in Suceava.

4. În perioada 21.06 – 22.06.2012 se vor desfăşura interviurile de selecţie şi alte probe specifice fiecărei poziţii pentru care se desfăşoara selecţia.

Numai persoanele selectate pentru interviu vor fi contactate. Rezultatele finale ale selecţiei vor fi transmise direct candidaţilor.

Persoanele care nu primesc niciun răspuns până în data de 20.06.2012 înseamnă că nu au fost selecţionate şi le asigurăm confidenţialitatea candidaturii la acest post.

Aplicaţiile neconforme cu cerinţele de mai sus sau transmise pe altă cale, nu vor fi luate în considerare .

Pentru detalii suplimentare puteţi trimite întrebările la adresele de e-mail ecaterina_croitor@yahoo.com; vera_murgu@yahoo.com